torsdag 14 juli 2011

Regnväder!

Idag regnar det,bra då fylls tunnor och baljor så jag har vatten till växthuset.Det går inte att rensar idag,men det gör inget.Grönskan är frodigt och blommorna sätter färg på det gröna.Som ni kanske ser är jag nybörjare i bloggandet så det blir lite huller om buller!
Klematis'Pink Fantasy' blommar riktigt bra fast den får inte ut sin rätt bredvid Maidens Blush.

Warszawska Nike bor tillsammans med Aichymist,men den vägrade att blommar i år.Nåja;man kan inte har allt.

Lavendeln blommar riktigt fin mellan buxbomskloten.

Dagliljorna har börjat blommar nu,namnstickorna är antingen oläsligt eller felplacerat.Jag går lite efter inköpslistan.den på bilden heter 'Bela Lugosi' tror jag.

Kan det här vara H.'Foolet Me'?

Kungsljusen i lunden växer mig nästan över huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar