onsdag 3 augusti 2011

Dagliljetid










Hurra sommervärmen kom tillbaker och jag njuter av trädgården med lite arbete på förmiddagen och vila när det är som varmast.Bokhäcken är äntligen klippt,bara de 6 bokar på tomtgränsen kvar.Nu blommar dagliljorna som bäst.Idag redde jag ut namnen på mina få dagliljorna.Texten hade bleknat bort eller försvunnit.Med hjälp av spaaarade fakturor redde jag ut det hela......tror jag.El Desperado blommar tyvärr inte i år,plantan är jättestor,jag tror jag ska dela den.
Stella de Oro

'
Bela Lugosi'
???

'Moon Madonna'
'Fooled Me'

'Summerwine'

1 kommentar:

  1. Så många vacker dagliljor du har, de med lila färg är så läckra! Jag har flera dagliljor som inte ser ut att få några blommor i år och det är lite tråkigt!
    Ha det gott!
    Margot

    SvaraRadera